Verzenden & retourneren

Verzenden/afhalen

Per bestelling worden de verzendkosten berekend aan de hand van de afmeting en het gewicht van de producten. 

Na de bestelling ontvang je van ons direct een bestelbevestiging. Mocht je deze niet direct binnen krijgen, controleer dan ook je spam.

De genoemde levertijden zijn indicaties. Indien wij voor wat voor reden dan ook de op de webshop aangegeven levertijd niet kunnen waarmaken, zullen wij binnen 24 uur contact met je opnemen om de actuele levertijd te bespreken. 

Op het moment dat je bestelling gereed is gemaakt en verpakt, ontvang je van ons een verzendbevestiging. De verzending is vanaf dat moment te volgen via de track-en-trace van DHL. 

Als je ervoor hebt gekozen de bestelling bij onze Warehouse in Leiderdorp op te halen dan ontvang je een afhaalbevestiging. Neem deze afhaalbevestiging mee, zodat wij de bestelling kunnen controleren.

Retourneren

Ben je niet tevreden over het product dan is het mogelijk deze binnen 14 dagen te retourneren. Dit geldt niet voor de services, op maat gemaakte producten en tweedehands artikelen.

Neem contact met ons op via het contactformulier over je retour. Van ons ontvang je de instructies hoe de retour moet worden afgehandeld. Je hebt de mogelijkheid de product(en) die je wilt retourneren zelf bij ons af te leveren in onze Warehouse in Leiderdorp of deze te verzenden. De verzendkosten van je retour moet je zelf betalen. 

Als het geretourneerde product(en) weer in de originele verpakking en in nieuwe staat bij ons is afgeleverd zullen wij zorgen dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen wordt teruggestort via de betaalmethode die ook bij de aankoop is gebruikt.